Verslag per SMS TransHard 2012

na verschillende pogingen facebook of twitter op de site te krijgen, toch maar de sms service!
Heel veel succes!! Groetjes Manon
zo alles gepakt. Iedereen naar huis. Morgen de trip naar lecco.
veel succes voor de mannen die de bus naar Lecco gaan brengen
goed begin van de transhard 2012! Bus vertrokken in heerlijke regen. We hebben er weer zin in. Ga volop genieten van deze
rustige droge dag in mijn winkel.
lekker onderweg. En dit jaar een bijrijder die zelf ook rijdt. Nog 8 uur en dan zitten we in Lecco.
onderweg naar schiphol in de regen, maar het weer in LECCO is mooi. Michel heeft wel trek in een wijntje! Roman
Lekker aan een bakkie op schiphol. We vliegen om 10.36. Groeten roman
we zijn geland in milaan. Het is hier 25 zeggen ze. Ziet er warmer uit! Groeten roman
marcel: we zitten in lecco op het plein aan een welverdiend bier vol in de zon, is dit een goed begin
we zitten heerlijk op een terras, chris is er niet, dus we hoeven ons niet in te houden. Proost, lekker witbiertje.
marcel: alle fietsen weer okee mede dankzij Ard.. Klaar voor de tocht, weer is het uiterste van vorig jaar
we zijn op de Madonna di gazelle. De eerste berg overwonnen
net aangekomen op de top van de pas madonna di Ghisallo. Groeten roman
ard voorop bij de easy, geen extra klim dus. Weg afgesloten voor rally, beetje jammer het is 36 graden dus beter kan niet! Roman
marcel: eerste dag zit er op en dat met 40 graden, is wel genieten wat een omgeving
1e dag overleefd. warm warm en nog eens warm. 35+ de hele dag. Even opladen voor morgen. Jean-Paul
marcel: op naar de gothard pas.. Fietsen worden gereed gemaakt en het begint jawel te regenen
gestart in de regen maar na half uur droog. Staan aan het begin van de gothard pas. De zon schijnt here we go! Roman
marcel: we zitten aan het bier bij het hotel nu met Eline en Henk.. Wat een afdaling met een max van 75 km in het uur
eindelijk binnen wat een eind iets te gek. Weer kramp gehad nou nou poe poe hè hè. Witbier is heerlijk! Groeten roman
marcel, alle fietsen staan buiten tegen en muur.. Op de vraag waar we ze kunnen zetten: ze kunnen buiten blijven staan
we zijn in zwitserland...
ard heeft zijn triple erop gezet, dat belooft wat. Maar het weer is weer heel mooi. Dus we gaan nu maar eens rustig aan
de klim beginnen! Roman
Jean-Paul: Klaar voor de volgende etappe. Spierpijn in benen en rug, maar kijken wat het vandaag wordt.
dit is niet normaal, net naar huis gebeld was maar 8 procent. Daarna tussen 12 en 14. Bijna dood even foto maken! Roman
laatste 3 zijn ook boven. We nemen beneden de trein als die er is. Wat een klim. Zo even hugo bellen waar de rest is! Roman
Zo eindelijk eten! Staan vlak bij treinstation, verleiding is groot, maar paulus vind het niet oké! Anders lopen we een stukkie?
Roman
Plannen weer bijgesteld. Dit al na 1e klim, we zijn 15.57 op plaats van bestemming! Roman
Jean-Paul: 21.00 uur, waar is Roman gebleven? Zware tijden voor onze opticien.
marcel we zijn er weer gister batterij leeg
marcel fietsen worden gereed gemaakt john en jp zijn weer op huis aan helaas
net begonnen aan 2e klim. Net regen met druppels van een cm bam. Komt net bordje voorbij. 600hm 11procent bedankt ard.
Gr roman
marcel na 4 cols en een stuk grand benard zijn we allen in en uur weer binnen.. Dag 4 is in de pocket
na gister heel de rit gereden te hebben, heb ik het idee dat ik ergens een stukkie ga afsnijden. Vandaag 148Km iets te ver of
nie? Roman
marcel de pitit benard in de pocket, nu met een fanta wachten op de rest...
marcel we zitten in een schitterend hotel in val d'isere na een heroische tocht met wind zware regen en onweer...
zo een beetje bijgekomen van de zware tocht vandaag. Beetje te gek vandaag. Morgen laatste dag fietsen en dan een feestje!
Desnoods weer in de bus. Gr roman
vandaag de san carlo gedaan, mooi klimmetje, beetje steil wel. Half 8 binnen, morgen de FINESTRE.
marcel op naar briancon,de laatste 140km
sorry schoolten voor de late reactie op de site. We hebben al gegeten, en zon schijnt en we gaan klimmen tot 2700M.
Ben het wel beetje zat. Gr roman
we zijn net uitgelachen door de barman toen we zeiden dat we naar briancon moesten van ard. Dit schept wel vertrouwen!
Even tijdrekken dus voor vertrek.
two men down, not our fault. It's ard hard gotdamned.
marcel lunchen in susa.. En dan de laatste klim van de TransArd2012 ongeveer 2uur klimmen
marcel we zijn binnen hoe geweldig is dat in groep bij het hotel.. Nu een genipi op deze prestatie
uitslag: 1e han, michel, george. 4e marcel, ad, 6e buffel, 7e fiege, 8e Urbo.
team 30.35 ligt in de zon bij een zwembad. Met uitzicht op de Isoard, mooie berg. Zelfs ard heeft geen zin om die berg op
te fietsen.zo maar biertje
heb net gehoord hoe de stand is opgebouwd. Als je maar 3 dagen fiets kan je boven iemand eindigen die ze alle 6 fietst?
Ard kan een leuk reisje regelen.
herziene uitslag: 1e Han, michel, george , 4e john, 5e ad, marcel, 7e buffel, 8e fiege, 9e Jp, 10 Urbo.
Ard is in war zonde maar blijf gewoon 8e john en jp durfde maar 3 dagen mee! Dus hebben niet briancon gehaald! Gr roman
over de uitslag kan niet worden gecorrespondeer d
marcel eten in oude briancon... Morgen om 930uur weer naar huis dit wordt niet snel vergeten..
marcel de 2e etappe van de transUrbo wordt een easy.. Komt dit dat een ieder hem uitgereden heeft
marcel De bus met (h)Ard Sjors en de kuota is weer onderweg, wij zitten aan het ontbijt
onderweg naar huis. Inmiddels in de jura. Gaat allemaal voorspoedig. Een bijrijder die ook rijdt en niet lam is is best fijn.
aangekomen bij de trein. Spoor stuk, moeten nu eerst met de bus naar volgende plaats waar TGV is. Dit is balen!
We zijn op het station in Grenoble . Alleen een beetje jammer dat de TGV niet rijd.
We kunnen om 14.00 met de bus naar chambery en vanaf daar met de trein. Als het goed gaat zijn we om 17.00 in Genève
We zijn nu in chambery , om 15.44 gaan we weer verder naar Genève . Op hoop van zegen
eindelijk zitten we dan in de TGV. Wat een gedoe met de bus. Kunnen nu alleen niets van genève zien. Groeten roman
ard we hebben weer een easy gedaan. Geen TGV genomen. Hopelijk halen we het vliegtuig nog, best krap genomen die
tijden. Roman
We waren om 18.10 op het vliegveld. Gelijk ingecheckt door de douane en snel wat gegeten. Nu op weg naar de gate
vanwege het slechte weer in amsterdam is ons vliegtuig vertraagd. We vliegen nu om 8 uur. Dat terwijl het hier 30-35 graden is!
Gelukkig is de vlucht vertraagd, kunnen pas om 19.30 boarden. De terugreis is er wel 1 met hindernissen
Nu zit de transard 2012 er echt op. We zijn net geland en gaan de auto zoeken. Op naar Rockanje, morgen weer werken en
fiets schoon maken. Roman
totaal naar de klote na de FINESTRE in 40 graden. Nu aan een broodje en zo nog 2 keer over 2000.
we zijn weer op Nederlandse bodem